Produktet

Hvordan bruger jeg Aromi Pro?

Under anvendelse kan du få et visuelt overblik over, hvordan du kommer i gang med din Aromi Pro. De fire steps du skal igennem, forløber sig således:

  1. Tag låget af
  2. Tilsæt vand (maksimalt 500 ml)
  3. Tilsæt evt. naturlig olie
  4. Tryk låget på igen og tænd

På siden får du også inspiration til, hvor i huset du med fordel kan anvende din Aromi Pro.

Hvor stor er Aromi Pro?

Aromi Pro har målene: H: 18,1 cm B: 16 cm L: 16 cm

Aromi Pro har en tilpas størrelse til at stå fremme permanent uden den kommer til at fylde for meget og blive for iøjnefaldende.

Hvordan fungerer Aromi Pro?

Aromi pro fungerer således, at når du tilsætter vand i beholderen og tænder for den, vil Aromi Pro øjeblikkeligt starte med at lave vanddamp, som er med til at give dit hjem et afbalanceret indeklima. Med den brugervenlige 1-knaps betjening vælger du selv om Aromi Pro skal fugtiggøre hjemmet i henholdsvis 1, 2, 3 eller 4 timer. Fylder du beholderen maksimalt op (500 ml), er der kapacitet til 10 timers uafbrudt befugtning, hvor Aromi Pro automatisk slukker når vandbeholderen er tom.

Rengøring

Hvordan rengører jeg Aromi Pro?

Aromi Pro kræver ikke den store rengøring, da vand er dens primære kilde. Vælger du at købe flere forskellige varianter af vores naturlige olier, kan det være en god idé at rengøre indersiden med en blød opvaskebørste og sæbevand. Dette sikrer at dampen ikke har en aroma fra tidligere olier. På ydersiden kan man ligeså bruge en blød opvaskebørste eller en klud til at tørre evt. støv af.

Hvor ofte skal jeg rengøre Aromi Pro?

Aromi Pro’s primære kilde er vand, derfor anbefaler vi at du tørrer indersiden af hver gang beholderen er tom, hvilket sikrer at kalk ikke hæmmer ydeevnen på sigt.

Skifter du mellem flere varianter af naturlige æteriske olier, anbefaler vi at du gør den rent mellem brug.

Samle instruktioner

Hvordan samler jeg Aromi Pro korrekt?

Når du står med Aromi Pro foran dig, starter du med at løfte låget. Indeni vil du finde to elementer, en strømforsyning og et løst element. Det løse element sættes på indersiden af låget, som er med til at effektivisere Aromi Pro’s spray ud i lokalet.

Strømforsyningen tilsuttes en stikkontakt i den ene ende og Aromi Pro i den anden. Under anvendelse, kan du læse step-by-step hvordan du kommer i gang med din Aromi Pro.

Betaling

Hvordan betaler jeg min ordre?

Aromi.dk kan du betale med følgende betalingsmuligheder:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • ViaBill

Aromi.dk benytter vi os af betalingsservicen Quickpay. Når du gennemfører en betaling vil du blive bedt om at indtaste følgende oplysninger; kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Når betalingen er gået igennem, vil du modtage en ordrebekræftelse på den e-mail du har oplyst.

Hvornår trækkes pengene fra min konto?

Pengene bliver trukket fra din konto, når varen er og pakket og afsendt fra vores lager.

Er det sikkert at betale online på Aromi.dk?

Dine oplysninger vil blive behandlet professionelt hvilket gør det 100% sikkert at betale på Aromi.dk. Vi samarbejder med det danske betalingssystem Quickpay, hvor din transaktion vil foregå i krypteret form (SSL).

Kan jeg ændre min ordre efter jeg har gennemført betaling?

Hvis du opdager du har lavet en fejl i dit gennemførte køb, fx ved forkert valg af naturlige æteriske olier eller forkerte leveringsoplysninger, så er du mere end velkommen til at kontakte os via vores chatfunktion, mail eller telefon på +45 61 30 73 42 .

Levering

Hvad er prisen for levering af min ordre?

Prisen på leveringen er 49 DKK uanset hvilken leveringsform du vælger. Hos Aromi.dk kan du få gratis levering hvis du vælger at købe for 549 DKK, eller mere. Derfor anbefaler vi at du kigger på vores Aromi Pro Startpakke, der har en værdi af 549 DKK.

Hvor lang leveringstid skal jeg forvente?

Du skal forvente en leveringstid mellem 1-2 hverdage. Dvs bestiller du mandag inden kl. 16, kan du forvente at modtage din Aromi Pro tirsdag eller onsdag. Bestiller du fredag inden kl. 16, kan du forvente at modtage din Aromi Pro mandag eller tirsdag ugen efter.

Hvilke leveringsmuligheder er tilgængelige?

Vores leveringsaftaler er i samarbejde med GLS og Post Nord, her har du mulighed for at vælge mellem fire leveringsmuligheder:

GLS – Pakkeshop

GLS – Omdeling til privat

Post Nord – Valgfrit udleveringssted

Post Nord – Omdeling til privat

Under ‘GLS – Pakkeshop’ og ‘Post Nord – Valgfrit udleveringssted’ skal du blot indtaste dit postnummer, hvorefter der findes en pakkeshop nær dig.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget min pakke til tiden?

Hvis du oplever længere leveringstid end 2 dage, er du mere end velkommen til at kontakte os, se hvordan i vores Kundesupport.  

Reklamation

Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation?

Du skal tage kontakt til os, du kan gennem Kundesupport se hvilke muligheder du har. Skriv hvad dine reklamation handler om, hvorefter vi vil vurdere din sag. Vi kommer til en konklusion med det samme, så hurtig behandlingstid.

Hvor skal jeg sende min reklamation hen?

Aromi IVS

Anholtsgade 11, st. tv.

8000 Aarhus, Danmark

Inden du sender din pakke retur, vil vi gerne høre via vores kundesupport hvorfor du har valgt at reklamere, se hvordan i vores Kundesupport.

Returnering

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at gøre brug af min returret?

Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal du henvende dig til Aromi og oplyse hvorfor du har valgt at sende din Aromi Pro tilbage. Du har naturligvis din 14 dages returret du altid kan gøre brug af, dog ser vi gerne en henvendelse fra dig via vores Kundesupport.

Skal jeg selv betale for returforsendelsen, hvis jeg gør brug af min returret?

Du skal selv betale for returforsendelsen, med mindre varen har pådraget sig en skade under forsendelsen. Du har ligeledes 2 års reklamationsret, godkender vi din reklamation vil Aromi påtage sig omkostningerne ved returforsendelsen.

Hvor skal jeg sende mine returvarer hen?

Aromi IVS

Anholtsgade 11, st. tv.

8000 Aarhus, Danmark

Hvornår begynder mine 14 dages returret?

Din returret påbegyndes den dag du har modtaget den fysiske vare

Hvornår får jeg refunderet mine penge ved returnering?

Når vi har modtaget din returnering vil vi påbegynde transaktionen tilbage til din konto, hvilken kan tage mellem 1-3 bankdage.